Strålande solig dag.

När jag gick upp, kl 7, så visade termometern på 14 gr. Ah, man får ta på sig en kofta när man går ut med hundarna, tänkte jag då. Ha, kom utanför dörren så var det att kasta av sig koftan. Det är ju hur varmt som helst idag. Härligt!

Igår var det inga konstigheter på jobbet. Nja, en 7-åring kom ifrån sin mamma. En hysterisk mamma rusar mot en personal som blir lätt stressad och när personalen ska förmedla vad som hänt, till mig, så får jag en bild av en väldig olycka. Som tur är har jag varit med förr så jag hetsade inte upp mig utan fick vara den lugna och coola i sammanhanget. ;)
Det löste sig och det gick fort......tyckte jag men inte mamman såklart.

Idag är jag ledig och ska hänga med en kollega på förmiddagen. Vi ska tjattra, mina ord, och kackla, hennes ord.

Ha en toppendag!

Kram


Kommentarer
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Visst är det underbart med sol och värme! :-)

2011-07-27 @ 09:33:12
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0