Kikar in lite.

Heeej!
Ja, tar en liten titt in bara.

Idag är det en regnig dag, men sådana behövs också.  Det var ju kanonväder igår. På min lediga dag.
Idag är det jobb som gäller men sen är jag ledig i 4 dagar. Åker till Rom för att fira makens födelsedag. Vi tar med oss barnen också.
Så nu är det ett packande och fixande. Man behöver egentligen inte så mycket men ju kortare tid man ska vara borta ju mer tar man med sig. Ifall att. Det ska både vara strålande sol och varmt men sen ska det även regna. Och man ska gå mycket men också gå på restauranger.

Annars händer det inte så mycket. Har varit sjukskriven några veckor för knät la av. Eller det svullnade upp så jag kunde inte gå och fick ordinerat vila. Nu är jag igång igen men har börjat träna! Duktigt värre.

Ja, nu har jag nog inte så mycket mer att berätta.
Jo, ena hunden har fått dragit ut en tand.
Andra hunden har sträckt sig och småhaltar.

Den senste veckan har jag sett: Fredrika Reinfelt, Harald Hamrell"pojken med guldbyxorna", Solstollarna, den långhårige i Lyxfällan +2 till som jag ej kommer ihåg namnen på. Och flera hundratusen andra okända människor.

Jo, jag fick 4 biobiljetter från chefchefchefen för god insats på jobbet. Nice. Bara sådär i förbigående. P.S Bara jag o en tjej till D.S

Ha nu en skön och trevlig helg, det ska jag ha.
KRAAAM

Kommentarer
Postat av: TT

Kul att du tittar in för man spejar in här då och då.

2011-04-10 @ 14:24:59
URL: http://tyratok.blogg.se/
Postat av: Helene

Man packar ALLTID med sig för mycket, även om man bara ska vara borta ett par dagar = ))

Ha en mysig vecka.

( fin blogg )

Kram Helene.

2011-07-05 @ 23:07:43
URL: http://helenesdagbok.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej... såg att du kikat in till mig, så jag måste bara kika in och säga hej till dig, det var SÅ länge sedan. Jobbigt med knät, hoppas det blir helt bra, även om det kan ta tid. Ha en underbar resa till ROM..kramiz M

2011-07-14 @ 10:58:05
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0