Måndag!!

Hallå!

Är fortfarande hemma och är SJUUUK!
Ska in på lungröntgen imorgon.
Proverna visade ingen infektion iaf.
Så nu är läkaren lite villrådig. Mn hon sjukskrev mig en vecka till och skulle lägga sjukintyg samt remiss till röntgen i receptionen på vårdcentralen. Men när jag kommer dit två timmar efter hon ringt så fanns det inga papper där. Det blir att ta en tripp imorrn.

Annars händer det inte mycket.
Ska vänta på att en "madam" ska komma med stordotterns pengar, som hon skulle fått för över två månader sen. Men "madamen" har förhalat, åkt utomlands, stökat med banken mm mm. Så nu blev jag förbannad och ringde upp och sa att nu får nog pengarna komma för dotterna har väntat på sin lön i flera månader och hon är arbetslös utan a-kassa. "Madamen" har sagt att pengarna är insatta. Det har hon sagt flera gånger. Konstigt att de inte kommer fram till dottern en endaste gång.
Får se vad hon har för skäl att inte lämna pengarna idag. Jag har SMS och påmint att hon ska komma idag och hon svarade att hon vet och hon ringer. :D
Fortsättning följer.

Kram


Kommentarer
Postat av: anne

Madame? Säkert? Låter som föreståndaren på du-vet-vad!!! ;)



Stackars, stackars dig med hostan!!! Kan du ha haft en mycoplasma-infektion som du nu betalar priset för? Jag vet inte om man kan fånga upp det efter antibiotikabehandling, antagligen inte. Hoppas det blir ett slut på det!



Kram!

2010-09-20 @ 17:26:53
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0