Kändisrik t-bana.

Om jag skulle ta autografer av alla kändisar som åker t-bana så skulle mitt block snabbt bli fullt.

Den roligaste att se var när jag och en kollega skulle gå iväg en sväng. Vi stod i en biljetthall. När vi börjar gå så säger jag, ganska högt, till kollegan "vänta, jag ska bara titta lite här först"
Personen jag ville titta på var Rolf Lassgård och han har hört mig så han bara skrattade när han gick förbi.

Idag såg jag Kjell Sund.....berg...kvist....?? Filmmakaren iaf.
Sen åkte Eric Gadd tuben.
Många teaterfolk kommer ju från Stadsteatern på kvällarna.
Min favvo, Richard Wollff, passerar man ibland.
Det är inte sällan man sitter framför tv och säger: "honom/henne har jag sett i tuben". :D

Det är bara en gång jag sett nån kändis blivit stoppad för foto o autograf och det var när en Idoldeltagare kom förbi.

Nu är det dags att kolla om kudden är lika skön idag. Är trötter. Får ju ta min hostmedicin igen. Har ju avvaktat med den då jag har jobbat lite mycket och konstiga tider.

Är ledig lör. Ska jobba 4 tim söndag och sen är jag ledig på måndag igen.
Nej, det är inte mitt normala schema. Blev så pga av kurser och sprängning mm.

Suss gott!

Kram




Kommentarer
Postat av: Jayne

Ser du Mauro Scocco så ta gärna en autograf till mig... :)

2010-09-05 @ 17:06:42
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0