Torsdag!

Det var visst några dagar sen jag skrev. Slarvigt.
Men det har inte hänt nåt på en vecka.
Jag har varit ledig tis-ons. Skönt.
Men kom på igår att jag inte hade städat. Ooopps.
Men vad gör 50 kilo damm i hörnen??

Men jag har iaf fixat terminalglasögon.
Fixat naglarna, dom är turkosa. Till makens förtvivlan. Hihihihi

Nu ska jag fixa till mig.
Idag är det kurs i arbetsrätt hela dagen.
Jo, i helgen var jag på kurs i våra handdatorer.
Men då jag är obildbar så får jag gå en halv dag till. :D
Nja, riktigt så är det inte. Jag måste få lite mer behörighet och därför ska jag lära mig lite mer.

Ha en toppendag!

Kram

P.S Inga pengar har kommit. D.S



Kommentarer
Postat av: anne

Grattis till turkosa naglarna och anmäl k-ingen!!!

2010-10-15 @ 22:33:17
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0