Söööndag!

Och jag är ledig! Ska jobba imorgon istället.

Solen skiner, det är minusgrader och det är en frisk och härlig dag.
Hundarna njöt av att få rulla sig i frosten. Avsvalkande kan jag tro.

I går satt jag på kontoret hela kvällen, himmel vad en telefon....två telefoner kan ringa. Och himmel vad samma personer kan ringa många gånger. Vissa pratade jag säkert med 5 ggr.

Idag ska jag roa mig med att göra ingenting. Nja, inte riktigt. Lite småpyssel blir det alltid.

Åh, igår när jag kom, från kontoret, mot T-centralen så var det en massa snö där. :D
Och kallt så det kändes verkligen som vinter.
Men det hade varit en snowboard-tävling så de hade lagt en massa snö i stora trappen ner till Sergels Torg.

Ha en härlig söndag!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0