Snö och ledig!

FAST dom sagt att det ska snöa till helgen fick jag en smärre chock när jag såg allt det vita.
Men det kändes också väldigt bekant. Har visst inte kommit över förra vinterns snöväder.
Vad tror ni, kommer vi ha 3 månaders snöväder iår igen?

Idag ska vi på finlunch på Rebeccas skola. Det är alltid lika trevligt.
Vi tar med oss svärfar....om han nu kan komma i detta vädret. Om jag känner honom rätt så har han inte bytt till vinterdäck. Och då vill han nog inte köra. Eller så kör han ändå och tror att det är torrt på vägarna, hihi.

Nej, nu ska jag sätta fart här hemma. Passa på att göra helgfint. Och då menara jag INTE julfint. :D

Ha en toppenhelg!

Kram





Kommentarer
Postat av: Nettan

Ja, jag blev lite chokad när jag såg snön i morse jag med.

Men den kommer att försvinna snabbt - tror jag.



Ha en bra dag !



kramiz

2010-10-22 @ 11:21:37
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: anne

Om det blir masor med snö så blir det ingen allmänt utspridd bloggtorka iaf! :)

2010-10-22 @ 13:27:41
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0