Nästan fredag!

Om en kvart är det fredag.
Jag ska jobba 14-22.30 hela helgen.

Läste mina jobbmail för en stund sen. Ett mail var från en kollega där han bifogade vad de sagt om vår insats vid sista olyckan. Det var bara fina och positiva ord.  Kul!
Men sen gick jag ut med hundarna och då kom den kvällen tillbaka. Hur man hade agerat och vad man gjort.
Man får lite bitter smak i munnen när man tänker på det.

Sorgligt är också att vår ena granne nu har gått bort i cancer.

Och med alla dessa tankar ska jag nu gå och lägga mig.

Nu är det fredag om 5 min.

Natti natti



Kommentarer
Postat av: Ninni

Kan tänka mig att du kommer att tänka en hel del på olyckan, inget man bara trollar bort.



Ha en skön fredag.kramen

2010-10-15 @ 08:49:09
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: soffie

ha en bra jobbhelg,

kramen

2010-10-15 @ 23:50:57
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0