Leedig!

Såå skönt, det har varit lite mycket i veckan.

Jag var med på debriefingen denna gången med. Detta gäng var lite mer detaljrika i sina berättelser.
Så nu vet jag väldans mycket......
Tur att jag är en person som vet att hålla isär saker och inte skapa bilder.

Annars rullar det på, hos tandhygienisten gick det bra.
Alla sprängningar jag har haft på jobbet har gått bra, fast inatt drömde jag att jag hade glömt radioapparater och mobiler. Och jag var på fel ställe. Katastrofdröm! Har inte jag gett klartecken att det är utrymt så kan inte NCC spränga. Så allt hänger på att jag har fixat att det är tomt på den plattformen. 10-12 man är det som jag koordinerar. Men i verkligheten har det alltid gått bra. :D

Idag blir det finlunch på Rebeccas skola.

Ha en härlig fredag!

Kram


Kommentarer
Postat av: Nettan

Ha en underbar fredag du också !



kram

2010-10-08 @ 11:25:06
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Jen

Finlunch minsann, bra där, kram

2010-10-10 @ 09:48:10
URL: http://jennyvestbro.blogg.se/
Postat av: Annica

Vad roligt att det gick så bra för tjejjerna!!! Vad fick du för god mat då? Jag är hungrig. ;-)

Inte kul med dessa "hoppare". Jag har tack och lov aldrig varit med om det själv. Däremot hände det en olycka där två av "mina" gubbar (jag skötte om deras löner) var inblandade. De höll på med spårunderhåll. Nånting gick fel. Signalen om att ett tåg kom fungerade inte. Så de blev överkörda. En blev av med ett ben och den andre avled tyvärr. Det var fruktansvärt. Det räckte ju inte med att man förlorat en arbetskamrat. Utan hela skuldfrågan skulle ju utredas. Ja... Usch. Hade helst velat sluppit det minnet..

Jag och Emil kommer ner den 5 november. Med tåg. Du kan inte se till att jobba vid centralen då? ;-)

Jag vill ha en Kattis-med-uniform-kram!

KRAM!!

2010-10-10 @ 21:54:17
URL: http://afroditeskrypin.blogg.se/
Postat av: Annica

Jag raderar ett par stycken.. När jag loggade in och såg att jag fått 9 nya meddelanden så undrade jag vad som nu hade hänt. Men det var bara Kattis dator som måste gilla mig massor! ;-)

Om sonen inte tagit kommandot över tåget så kommer vi in 17.30. Hur funkar det?

Annars får jag prata med nån spärrvakt och ge den en stor kram som han i sin tur får vidarebefodra till dig. Du kanske kan ordna en snygging som jag kan krama? :-)

2010-10-11 @ 19:41:31
URL: http://afroditeskrypin.blogg.se/
Postat av: Annica

Åh vad kul det skulle vara att träffas!

Det blir kanske svårt att hitta en snygg. Men leta upp det bästa som finns. ;-)

KRAM!

2010-10-13 @ 17:50:18
URL: http://afroditeskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0