Ledig!

Torsdag, min endagarsledigadag.
Sen blir det 4 dagars jobb. 6-14.30.
Nej, på fredag jobbar jag 8-21.30. Ooops. Måste nog ta en lååång lunch mitt i allt.
Saken är den att jag ska på kurs först och sen är jag sprängledare.
Men det är imorgon det.

Idag blir det systramiddag. Vi 4 brukar träffas några ggr per år och äta ute. Ganska trevligt. Men vi har ofta svårt att låta den som ska bestämma ställe göra det utan att vi kommenterar. Det är lite facinerande. :D

Ni som är lite nyfikna på hur det går med pengarna ska jag uppdatera lite.
Dom har inte kommit in ännu men "kommer i dagarna."
Det har vi hört förr, men jag låter det gå några dagar oh sen blir det hårda bud.
Madamen har skickat ett gäng SMS men jag har inte svarat. Jag läser vad som står och väntar.

Nu ska jag göra nytta eller slappa en stund.

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Ninni

Va inga pengar ännu??



Låånga arbetsdagar du har..phu! Men ha en skön helg iallafall..kram

2010-10-30 @ 10:35:31
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Ninni

Va mysko din klocka visar sommartid=)



Ha en skön dag, kramen

2010-11-01 @ 09:07:51
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Annica

Hallå vännen!

Hoppas du är ok.

Dethar blivit ändrade planer med Stockholmsresan. Kroppen är skit så tåg är inte ens att tänka på. Så jag har gjort något så galet som bara jag kan komma på. Efrersom jag är extremt flygrädd tyckte jag det var en bra idé att ta sonen och flyga ner till den stora huvudstaden... Som sagt. Bara jag kan vara så knäpp. Sist jag flög spydde jag hela resan. Men det är ju bara 50 minuters flygtid. Så det kan ju funka. Kanske. Eller så blir det snökaos och vi får cirkulera över Bromma i fyra timmar. Eller.... Jag? Nej då. Jag är inte nervös alls!

KRAM!!!!!

2010-11-02 @ 14:27:09
URL: http://afroditeskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0