Dags att sussa!

Har varit en stressig dag.
Mycket jobb och telefonerna ringandes hela tiden. Dom ringde även om ingen fanns på andra sidan luren.
Himla irriterande.
Jobbade i måndags och då, som vanligt på måndagar, så hände det lite saker. Ingen olycka som tur var utan det blev nåt fel i ventilationen i en spärr så det kom in en MASSA koloxid.
Personalen blev snabbt dåliga men alla blev snabbt bra efter frisk luft, utom en. Till henne kom ambulansen för att kolla hur hon egentligen mådde. Nu följde hon inte med dom utan hon och jag gick och köpte middag istället.
Ärendet, som jag börjat med, tog kollegan över. Utan att egentligen veta vad som hänt. Men det fixade han.
Alltså som vanligt i t-banan.

Imorrn ska jag upp kl 4 så det är nog bäst att jag hoippar isäng.

Kram på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0