2:a

Japp, dottern kom 2:a i serveringen. Kanonbra. Dom var sååå nöjda och deras lärare var sååå stolt.
Nu är hon strax på väg in för dörren.

Syrran har varit här i helgen.
Igår blev det mest kackel och vin. Heta räkor till middag.
Idag åkte vi till Ikea. Vi snabbade oss igenom för vi skulle till en rlig butik, Chilli; efter. Men tyvärr så knasade bilen när vi skulle packa in alla lådor och mattor. Sätet pajjade och det blev lite problem med att få in allt. Efter några bedrövelser så fick maken allt att funka igen, men han tog bort vårt besök till Chilli. Vi var tre damer som var lätt besvikna. Ja, stordottern var med också.

Sen tragglade vi oss igenom staden för att åka hem med allt till syrran. Där fick maken sätta ihop den nya byrån som var inköpt. Han fick sätta upp gardinstången samt försöka laga ett köksskåp.
Efter det var han lite matt, stordottern och jag hade ju bara suttit och fikat. :D
När vi ska åka hem så lyckades jag ha sönder min nya telefon. Suck, undrar vad det kommer kosta? Och har jag nån försäkring?
Det blir att ta tag i det imorrn.

Imorgon börjar jag jobba på jätteallvar.

Nu ska jag lyssna på den lilla duktiga dottern.
Det var 5 lag, kvalat in av 17 lag.
Så kom dom 2:a.
Nu ska de söka till SM i februari.

Ikväll blir det gryta till middag.

Ha det gott!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0