Lövbiffen!

Det blev en lövbiffsgratäng.
Strimlad potatis varvad med lövbiff i senapssås.
Dom andra gillade den men jag var måttligt road.

Kom inga pengar idag heller. Skrev ett ilskt SMS och fick mindre glada tillbaka, hahaha.
Men nu, återigen, är jag lovad senast söndag. OOOOtroligt.
Usch, jag blir så förbannad.
På måndag så anmäler jag henne om det inte finns några pengar på kontot.
Nu har jag iaf en massa SMS o mail där hon lovar pengar och summan  finns också med. Så det skulle nog funka.

Kram


Kommentarer
Postat av: Nettan

Hoppas att det löser sig med pengaproblemet.

Inte kul när man ska behöva tjata, påminna och tjata.



Ha en bra dag!

kram

2010-11-05 @ 09:25:55
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: anne

MORRRRRRRRRRRR på denna kärring!!!!



Inte dig heller utan pengamadamen!



Trevlig helg till dig och kram!

2010-11-05 @ 12:07:21
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0