Lögner!

Visst är det lustigt med vissa människor som är stora lögnare.
Dom kommer med den ena genomskinliga lögnen efter den andra men när en annan kör med samma sak, bara för man inte vill berätta allt, då tycker de att det man sagt är konstigt. Har jag en dålig lögn? Vet dom själva hur dåliga lögner de har?
Naturligtvis handlar detta om pengamadamen.
Hon kör med 10 lögner i veckan och tror dom är klockrena. Men när jag sa att jag måste avsluta det kontot hon ska sätta in pengar på och inte kunde ge ut ett nytt kontonr så tyckte hon det var märkligt.
Men hallå, hennes märkliga pengatransaktioner som inte ens har kommit fram. Dom är inte märkliga då.
Saken var den att jag vill inte att hon ska ha mina kontonr. Man vet inte vad hon harför skumma vänner.
Ja, lagom till hon skulle lämna pengar, för några veckor sen, så blev hon allvarligt sjuk. Såklart. Det är inte första gången.
Då skickade hon en taxibasse som skulle leverera pengarna. Han kom ju aldrig....på en hel vecka.
Nej, men då hade han varit med om en STOOOR olycka. Såklart.
Fast jag fattade inte riktigt varför han inte kom den dagen han skulle, olyckan var ju en vecka senare.

Ja, iaf, dom flesta pengarna har kommit in, bara lite kvar som ska vara klart idag.
Vi får väl mötas på byn nånstans.

Nu ska jag fortsätta vara nyttig.
KRAM

Kommentarer
Postat av: Anette

Men det lät verkligen inte trevligt! Jag har alltså en ny blogg nu, men jag är samma gamla häxpprinsessa/sexbarnsamma....du är dig då lik också ser jag. Detdär med lönger har jag alltid haft riktigt, riktigt svårt för...



Och de osm håller på sådär- vad tror de??? Att man itne fattar något bara för att man itne blir arg och gapar....de tror kanske att de lyckas grundlura alla omrking sig...

När sanningen är att de bara lurar sigsjälv...snakca om att förlora karmapoäng!

2010-12-05 @ 15:45:35
URL: http://bagger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0