Intervju!

Idag har jag varit på en jobbintervju med facket. Spännande värre.Men jag undrar hur det gick. Inte en min visade dom. Hua. Och jag svamlade på som vanligt. Nu känner ju facket mig ganska bra så dom har nog inte så mycket negativt att säga om mig. Hoppas jag. Jag har redan varit på en intervju tidigare, då med företaget. Det är ett chefjobb på företaget jag redan jobbar på.

Nu är jag ledig i två dagar och sen jobbar jag fyra. Efter det ¨så har jag semester. Dock bara två veckor då jag kommer resa till Thailand i vinter.

Igår hade maken och jag 18-årig bröllopsdag och vi är mycket stolta över alla dessa år. Det är 18 år utan gräl. Vi har ALDRIG grälat. Lite småsura kan man vara på varandra......men det är inte mycket alls. Ochväldigt, väldigt sällan.

Nu ska jag snart gå och sova. Var ju uppe före 5 idag.

Ha det gott!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Tösasnodden

Vad härligt, jag ska oxå till Thailand i vinter...i mars..

Å lycka till med jobbet

2010-06-29 @ 19:16:23
URL: http://carolaeriksson.blogg.se/
Postat av: anneli

Grattis till era 18 år! Du ska se intervjun gick bra! :)

2010-06-30 @ 08:44:20
URL: http://frykmalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0