Tjoho!!

Igår kom samtalet jag väntat på.
Chefen ringde och sa att jag fått jobbet som ersättande stationschef. Vilket innebär att jag får åka runt på alla områden, i t-banan, och hoppa in som stationschef. Leda och fördela arbetet. Spännande värre. Massa nya människor att lära känna och nya områden att lära sig. Men sånt tycker jag bara är kul.
Så när jag kommer tillbaka från semestern så blir det lite utbildningar att gå på.
Dom dagarna de inte behöver ersättare, hahahaha, så är jag kundservicevärd. Men utan spärrrtjänst. Så igår satt jag min sista timma i spärr. När man bara sitter nån timma om dagen så är det jättekul men vet inte om jag skulle vilka sitta heltid i spärr. Kanske på en ruschig station.

Idag ska Rebecca och jag åka och fixa ett nytt ID-kort till henne då hennes blev stulet häromdagen. Ja, hela plånboken faktiskt. Bankkortet måste också fixas.
Det var tur att hon hade en bank-app på sin IPhone så hon snabbt kunde ta bort alla pengarna från kortet. Smart unge. Måste hon ärvt från mig, hihihi.

Idag är det inte 100% sol men det är VAAARMT.

Nu ska det ffixas lite innan vi ska dra iväg.
KRAM

Kommentarer
Postat av: susanne

Sådan mor sådan dotter haha stort plus till dottra.

2010-07-05 @ 09:09:22
Postat av: anne

Grattis till nya tjänsten!!! Jättekul!!!! Och lär passa dig som handsken!



Trodde du detta när du slutade på John Bauer???

2010-07-05 @ 13:01:05
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: soffie

tjohoooo GRATTIS guuu va roligt för dej.

Men usch va tris att plånboken blev stulen,bra att hon fixade pengarna snabbt så ingen kunde sno dem,

kram

2010-07-05 @ 21:46:05
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0