Lordag

Hejsan!

Idag har det bara varit stranden som gallt. Fast det var en massa moln. Men det ar fortfarande himla varmt sa man ligger dar och solar och tror inte man far nan farg. Men man blir lite brun anda.

Igar var vi uppe vid Big Buddha och tittade pa den 45 m hoga statyn. Massigt varre. Sen blev vi valsignade av en munk. Man blev valdigt odmjuk efter det. Vi drack ingen alkohol pa hela dagen. :D

Snart ska vi pa nattmarknad, den ska visst vara stor som attan. Spannande. Det blir mycket prutande kan jag tanka. Jag ahr lite svart for det ibland da det ar sa billigt med vissa saker.  Igar skulle jag kopa en nessesar och den  var billigare I grunden an den som Yvonne statt och prutat pa ett bra tag. Hihihhi

Imorgon fyller kungen har I Thailand 80 ar. Dom sager att butikerna inte har oppet da. Hmm, da blir det tungt, att inte fa titta och shoppa…….svart.

Nu ska jag titta in lite pa FB innan marknaden.

Kram pa er alla!


Kommentarer
Postat av: anne

Hmmm.



Jag åt middag på en thailändsk restaurang i Östersund på kungens födelsedag för några år sedan! :)

2010-12-04 @ 12:56:02
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Ninni

Tycker det är underbart att sola när det är mulet, man orkar ligga såå mycket längre.



Va härligt att vara i Thailand..ni har säkert mer att göra än där vi var.

Inget direkt turistställe men det gillade jag=)



Fortsätt njuta..kramen

2010-12-05 @ 14:02:29
URL: http://ninni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0