Onsdag!

Åter en ledig dag.
Jag var även ledig igår.
Då kom storskruttan hit och vi åkte till Täby för att kolla lite snabbt. Lillskrutt åkte och jobbade och vi andra åkte hem för att ha klippstuga.
Jag skulle klippas och färgas men jag skippade färgen faktiskt. Det får vara lite gråstrimmigt just nu. Det går ju alltid att slänga i lite färg senare.
Senare så grillade vi. Smarrigt som vanligt. Entrecote, majsklovar, potatis och massa hemgjord vitlökssmör.

Idag har vi inte så många planer för dagen. Det blir lite lugnt och skönt.

Ha en finfin dag!

Jag läste en kollegas blogg nyss och blev så skrivsugen.....men tyvärr blev det inte mer än såhär då jag blev lite störd av tv och make, hihihi.

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0