Liiite seg!

Troddde att dagen skulle bli jättetung efter så lite sömn.
Men den rusade iväg i en rasande fart.
Som alltid på morron så är det lite pyssel och papp att få ut folket på rätt plats.
Sen ska man kolla att det finns folk till en ev. sprängning. Ja, sånt roar vi oss med på T-Centralen.
Nu blev en skarp vid 2-tiden och som tur var så kom det lite folk som skulle lära sig den så vi hade folk så det räckte.
Ja, och sen var dagen slut. Lustigt. :D

Men nu är jag ganska trött fast jag har vilat på soffan ett tag.
Maken tog en tur på bågen. Han tycker jag är lite tråkig när jag är så här seg. Konstigt!!!

KRAM




Kommentarer
Postat av: Annica

Men! Hur kan han tycka det?!? ;-)

Nej det kanske jag har lättare att ordna. Trots det gått så lång tid har jag fortfarande kontakt med folk jag jobbade med då. Så en tur inne på någon bangård kanske jag skulle kunna få till. Men han är så nöjd med att bara åka tåg. Än så länge i alla fall... ;-)

2010-08-06 @ 20:14:28
URL: http://afroditeskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0