Ny soffa!

Idag kommer vår nya soffa.
Mycket kul händer här.

Men roligast är ju jobbet.
Det har ju gått så snabbt.
Sista ansökningsdagen var den 15 sep.
Blev man inte bortsållad i direkt så fick man göra en test på nätet. Klarade man den gick man till intervju på rekryteringsfirman. Och sen rekommenderade dom vidare till företaget som skulle anställa.
Där blev det en gruppintervju och sen en individuell, kort intervju.
Den sista intervjun gjorde jag i tisdags och så ringde dom igår. Tjoho.Jag börjar jobba den 10 med en utbildning.....kanske jag skrev igår?!

Jaja, bra gick det iaf.

Och nu har jag en ny mobil.........hihi
snart en ny soffa.........hihi
och ett nytt jobb.........jippie


Kommentarer
Postat av: anne

Men grattis till jobbet!!!!! Jättekul!!! Det passar väl dig perfekt att vara service- och hjälpsamperson!



Se nu till att fira ordentligt! :)

2009-09-25 @ 10:41:04
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0