Donken

Idag var jag hos stora dotttern och klippte mig och sen ville döttrarna äta på Donken.
Okej, snäll som jag är så gjorde vi det.
Nu har ju Rebecca blivit överkänslig mot lök så hon måste tänka på vad hon äter.
Så det blev lite prat och diskussion med chefen och arbetsledarna. Alla engagerade sig.
En kille kom på att jag inte hade fått äta så jag fick en ny, varm Big Mac.
Det kan man kalla service.

Idag är jag ledig och njuter.
Har ledigt imorrn med.
På fredag har vi träff med vår arbetsgivare och det ska bvli intressant.


Ha en fin kväll!

Kram

Kommentarer
Postat av: Jonas H Svensson

Aaaa du bloggar! Hehe... e det tillfälligt eller e du tillbaka nu?? Kram

2009-10-21 @ 17:52:58
URL: http://jonashsvensson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0