Underbar söndag!

Här har vi ett härligt väder så snart ska jag ut och sätta mig i solen.
Då såklart med en latte.

 Gårdagskvällen var jättetrevlig.
Jag hämtade tjejerna vid bussen halv 5.
Här hemma blev det en Asti Martini och lite småsnacks. Man måste ju prata en stund innan smyckeverkstaden kom igång.

I mysigt samspråk


Här är det koncentration på hög nivå!

Michaela, Marias dotter, Maria och Jenny

Jennys vackra hår, Rebecca samt Michaela, Marias dotter.
Vilket verkligen syns på denna bilden här nedan.

Underbart!

Jenny skapade en ring....i 3(tre) timmar, haha.
Den blev jättefin och det var väldigt pilligt.

Tyvärr Jenny, så blev det ingen bild på dig denna gången.

Till middag blev det ChiliCon Carne som Rebecca hade lagat. Gott! Tack för den hjälpen gumman.
Vi fortsatte med smyckandet och tjejerna gjorde klart sina skapelser som blev jättefina.
Sen blev det en fruktsallad till efterrätten.

Tiden går fort när man har trevligt så efter drygt 5 timmar så var det dags för tjejerna att åka sin långa resa till de södra delarna av Stockholm.
Kvällen var jättetrevlig och kul.
Nästa gång får väl jag masa mig över till någon av dom, för dessa tjejer tänker jag klart hålla kontakten med för de är härliga.

Nu ska jag diska...........hur mycket blir det inte efter 8 pers. som äter och dricker HELA tiden??
Hahahaha!

Kram








Kommentarer
Postat av: SARA

Vad mysigt, hoppas ni fick gjort massa fina smycken :) Ha en skön söndag! Kram

2009-05-10 @ 09:11:24
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: Lise-Lotte

Verkar roligt med smyckesverkstad

2009-05-10 @ 09:56:05
URL: http://supermum.blogg.se/
Postat av: Maria

Tack gumman :-)

det var verkligen roligt, mysigt och kul med alla er..

Vi ska verkligen fortsätta att träffas för ni är bara så mysiga !



Kram kram

2009-05-10 @ 19:15:17
URL: http://www.forsnetblogg.se/Maria
Postat av: Jonas

Om jag hade varit med hade pärlandet gått fett bort för mig, men att hålla glasen fulla är jag bra på och dessutom se till att de tar slut! ;)

Kram

2009-05-10 @ 20:12:19
URL: http://jonashsvensson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0