Utmaning 1.

Jag har blivit utmanad av Marie

Reglerna kring denna utmaning är att svara på dessa sex frågor.;)

Länka till utmaningen i den blogg ni har fått den och de ni skickar den till.
 :)

Favoritstad: Stockholm, född och uppvuxen här.
Favoritdrink: Söta och sliskiga drinkar, med massa paraplyer och jox.
Det galnaste du gjort: Nja, det var nog att köpa huset på en vecka.
Inom 10 år: Då har jag ett kanonjobb, är massa kilo lättare och bor nån annanstans
Favoritplagg: Mjukisbrallor och en tjocktröja
Sjukaste drömmen: När jag drömde om krig och elände och en massa barn var inblandade. Jag grät när jag vaknade och min kompis som ringde och väckte mig sa att jag fick sluta att sova middag för jag drömde alltid mardrömmar då.

Ska lägga till några som ska få utmaningen, men först blir det en till utmaning som jag har fått av Maries make Jonas.


Kommentarer
Postat av: Blondiie

aha skoja tt lära känna folk med sånna frågor=)

njut av kvällen kram

2009-01-31 @ 23:06:22
URL: http://blondiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0