Heeej!

Jag vill bara säga godnatt.
Dagen har varit himla trevlig.
Tjejerna kom vid 11. Vi började med att fika, dom kom med gott hembakat, och sen var det dags för skapandet.
Vi vuxna tjejer pratade medan de yngre skapade en massa. Och de var sååå duktiga. Det blev fina saker.

Efter skapandet och hundprommisen i kylan så kollade maken och jag Mamma Mia.
Sen blev det en lättare middag.

Sen har jag suttit vid tv och kollat film. Mothman. Den var först lite läskig men den tog sig. Det påstås att den är baserad på verklighet.......hmm.

Oj, nu började CSI.....undrar om jag orkar se den.

Jag kommer tillbaka  i morgon.
KRAM

Hallå Marika! Såklart ska alla med och pärla. Vi får plats allihopa.
Tack för den fiiina chokladen.
KRAM

Kommentarer
Postat av: Nettan

Kul med en pysseldag !



kram och god natt !

2009-01-05 @ 00:16:36
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: En svärmorsdröm

Hehe "verkligheten"

2009-01-05 @ 00:34:35
URL: http://ensvarmorsdrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0