En lista!

Hittade en lista som jag fått som utmaning för länge sedan.
Plockar upp den nu.

Om mig Kattis.
1. Hur mycket är klockan just nu? 17.31
2. Namn? Kattis
3. Vart bor du? Åkersberga
4. Hur många barn vill du ha? Räcker med mina två döttrar.
5. Vill du gifta dig? Är ju redan gift.
6. Har du ätit sushi? Ja, och jag älskar sushi!
7. Favoritglass? Krokant
8. Hur många olika sorters flingor har du i kökskåpet?  2

9. Humör? Bra. Men snuvigt


Fyra grejjor.
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? Nej, aldrig.
2. Har du en hund? Två Golden
3. Sover du helst själv eller med någon? Brukar sova med maken men jobbar han så sover jag sååå skönt ensam.
4. Tror du på spöken? Nja, vet inte riktigt

SKULLE:
1. Skulle du vilja vara längre?  Nja, några cm till.
2. Skulle du vilja väga mer? Inte en suck!
3. Skulle du vilja ha sex nu? Nä, inte snoriga jag.
4. Skulle du vilja dricka dig full nu? Nä, inte mycket alls. Brukar inte göra det heller.

KAN:
1. Kan du röra på öronen? Har aldrig testat, utom men händerna
2. Kan du slicka dig på näsan? Trodde det men det kunde jag inte!?
3. Kan du kolla i kors med ögonen? Ja, såklart.
4. Kan dina föräldrar lita på dig? Dom tror nog på mig däruppe i himlen eller var dom är.
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Japp, inga problem, gäller bara att inte träffa nån på den tiden.
6. Kan du va på en fest utan att dricka? Ja, alkohol kan jag vara utan men nån god läsk går ner.
7. Kan dina vänner lita på dig? Ja, det tror jag.
8. Kan du tänka att pierca dig i naveln? Nej!
9. Kan du suga? Ingen kommentar.
10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? Självklart, tom på IKEA om det skulle vara så.

HAR.
1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?  Ja, ibland.......
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Ja!
3. Har du syskon? Ja, ett gäng halva och oäkta.

4. Har du någonsin haft sex med någon? Ja!
5. Har dina föräldrar ljugit för dig? Ja, ofta.
6. Har du varit full den här månaden? Nej.
7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? Nja, måste gå och laga mat.
8. Har du borstat tänderna den senaste timmen? Nej.
9. Har du pussat någon som är fyra år äldre? Jadå, men det var lääänge sen.
10.Har du haft sex med någon som är tre år äldre? Ja, det tror jag.
11.Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? Ja. I flera månader, hihi.
12.Har du blivit påkommen när du har haft sex? Nej!
13.Har du haft sex med mer än tre personer? Typ.
14.Har du ljugit på någon fråga än då? Nej, faktiskt inte.

Inte för jag tror ni blev mer kunnig om mig, hihi.

Ha en kul kväll!


Kommentarer
Postat av: tess

Tack de samma... ska mysa med mig själv å enbart mig... //Tess

2009-01-26 @ 17:56:13
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: E

Vilken rolig lista :-D N/T har faktiskt "ballat ur" just nu måste jag säga, brukar ha en högre standard. Är du dålig? Må så gott. Kram

2009-01-26 @ 18:02:00
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Lillan

Har han verkligen aldrig jagat dej runt sängen polisen i familjen???;))

Hahaha allvarligt?? Var det så?? det me balansen??

2009-01-26 @ 18:08:09
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Tobias

Go kväll :D hur känns måndagen?

2009-01-26 @ 20:22:02
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Lenita

rolig lista:)

2009-01-26 @ 20:22:05
URL: http://lenitajohansson.blogg.se/
Postat av: Ulla

Tack Kattis nu vet jag lite mer om dig. Kul!

2009-01-26 @ 20:40:30
URL: http://ulla67.blogg.se/
Postat av: anne

Nog tror jag att polisen varit efter dig allt...;)

2009-01-27 @ 20:39:37
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0