Åter hemma!

Nu när man skriver i bloggen så är det Godmorgon-, Åter hemma- och Godnatt-inlägg. ;D
Dagen har varit ganska bra. Varit upprörd på Mikaelas arbetsplats.
Dom ifrågasatte om hon verkligen varit sjuk. "Du var inte bakfull då?"
Dom testade henne hela förmiddagen. Med vad hon har gjort i helgen.
Facket är inkopplat men det tar upp till två veckor innan de kan göra nåt.
Står Mikaela ut så länge???? Nej, inte en chans. Och varför ska hon det?
Mobbare är vad de är på den salongen.

Annars är allt bara fint.
...
....
Ja, mer hade jag nog inte att säga.







Kommentarer
Postat av: Jonas

Vad tråkigt när det blir problem på jobbet... jag vet hur det är.

Är det bra med dig annars då??

Själv har jag varit illamående hela dagen... fattar inte vad det beror på.

Nu ska jag kolla på Idol.

Kram

2008-09-29 @ 20:07:12
URL: http://jomari.se
Postat av: anne

Men vad är det för ställe hon jobbar på?

2008-09-29 @ 21:23:03
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: TT

Men vad fasen, tror dom att dom kan behandla kids hur som helst.

Min dotter fick bara nattider så fort hon fyllde 18 där hon jobbade så det avstyrde jag snabbt. trist!

2008-09-29 @ 22:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0