I´m back!

Hej igen!

Så hamnade jag här iallafall.
Maken ville också sitta vid datorn, så  nu sitter vi här vid varsitt skrivbord och knattrar på tangenterna. :-)

På eftermiddagen idag fick jag lov att kasta mig i bilen och åka och handla saker till studentmiddagen i morgon.
Jag var på en butik, som har diverse tekniksaker och annat trams, hihi, för att handla till jobbet. Jag hade rekvisition, jag visade leg, han kollade med sin ekonomiavd. vårt organisationsnr. Han måste t o m ringa till min chef och kolla om jag var den jag utger mig att vara!!! Sen tog det säkert en halvtimma innan han hade skrivit alla papper klart.  Allt detta för ynka 800 kr.
Jag frågar om det måste vara så varje gång och de måste göra så, varje gång!!!
Då tänkte jag i mitt stilla sinne att det kommer inte bli någon mer gång.
Och hade jag vetat att det skulle vara så krångligt så hade jag tagit det kontant.

Det var eftermiddagen det.





Kommentarer
Postat av: TT

Cheeezuz, hos oss är det liite smidigare när man kommer med rek från jobbet tackochlov!

Ha en bra kväll!

2008-05-20 @ 20:31:35
URL: http://tyratok.blogg.se/
Postat av: Sjövind

Tack för välkomnandet ;) har precis avslutat mitt ingenting inlägg. Natti natt

2008-05-20 @ 23:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0