Tisdag morgon.

Jaha, så kom det snö hit också.
Jag som gladdes åt att det blev vår.

Igår så var det jobb, såklart, det var ju måndag.

Igår hände det inte mycket på kvällen. Fastnade framför tv:n efter middagen och sen somnade jag som vanligt i fåtöljen. :-(
Jag är ju inte speciellt trevlig på vardagkvällar kan man ju säga.
Ja, skulle jag träffa folk eller gå ut så är det klart att jag inte somnar över tallriken. Lite hyfs har jag. :-)

 Nu är det dags att piffa till sig innan det är dags att åka till jobbet.
Jag har väl 10 min. med bil till jobbet. Drygt 20 min. att gå. Men det har vi inte börjat med ännu. Att gå till jobbet alltså.

Så på återseende!
K



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0