Hur tänkte de då??

Godmorgon!
Var ute med hundarna i det vackra, kyliga, vintervädret.
Kommer till vår busskur och ser att där har man slagit sönder två rutor!!
Det är inte ett misstag då det var på två ställen.

Hur tänkte man när man gjorde det???
Att samhället ser alla undomar är frustrerade och behöver nånstans att vara? ( Nu tror jag att det var ungdomar...fördom eller ej)
Eller, "jag skiter i det för alla skiter i mig"?
Gör det bara för man kan??

Varför inte tänka ett snäpp längre: ju mer jag förstör desto dyrare blir saker, SL struntar blankt i om man är arg och besviken.

Jag kommer nog aldrig fatta, fast jag har jobbat med ungdomar i 20 år.

Så....lite irriterad var jag imorse iaf.

Nu ska jag strax skriva om hur det är att ha tonårsdöttrar.
K

Kommentarer
Postat av: Cicci

Mina hundar brukar älska vintern och all snö, men idag tyckte väl även dem att sängen lockade mer, haha. Ha en bra dag!

2008-03-23 @ 08:08:57
URL: http://hilmashimmel.blogg.se
Postat av: Karro

Tack så mycket!
Man upphör aldrig att förvånas... Tänk om alla tänkte som en själv tänkte.:-)
Hoppas du oxå får en härlig söndag!!

2008-03-23 @ 08:23:33
URL: http://karrosunderbaraliv.blogg.se
Postat av: jexxia

Ja jag håller med. Helt sanslöst hur man kan hålla på och förstörs så där! Vi har lika fint väder här också:) Ska nog ut på promenad senare. Ha det så bra idag!

2008-03-23 @ 08:30:56
URL: http://jexxia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0