Bebis!

Har varit och hälsat på min kompis som fick barn för 2 månader sen.
Bebisar är för söta. De luktar gott också och så har de humör. Fast lilla BA var bara snäll när hon satt hos mig. :-)

Dottern var med för att klippa de två andra barnen samt pappa i huset.
Det är lite lyxigt för oss att ha en frisör som kommer till en istället för att man måste beställa tid och åka iväg någonstans.

Nu är det strax sjukhuset som jag inte gärna missar. Jag tror jag ser alla sjukhusserier som finna. Egentligen är det konstigt att jag inte jobbar på ett sjukhus eller i vården, för jag är en väldigt vårdande typ.
Nej, min dröm är att jobba med djur.
Därför jobbar jag med ungdomar idag!!!!
Oj, så det kan bli här i livet.

Sen är det hundarnas guru, Ceasar Millan och det måste man ju också se. Man kanske lär sig nåt.....som man kanske kan använda på hundarna. Ännu har det inte hjälpt. :-)

Ha en trevlig kväll!
Kram

Kommentarer
Postat av: Annika

Ha en trevlig kväll du med och som svar på det du skrev på min blogg: Jag håller med, personliga djur är hur kul som helst även om man ibland blir galen på dem!

2008-03-24 @ 19:16:09
URL: http://ankanb.blogg.se
Postat av: Rebecca

Ceasar is the shit :D

2008-03-24 @ 19:22:58
URL: http://palmquiist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0