Mer student....

Det kom mycket folk för att fira Mikaela och det var ju jätteskoj. Det är kul när kompisar kommer.
Alla var på fint humör och i ett bra tillstånd.
En kille var lite överförfriskad...stackarn. När maken öppnade dörren och unge herr J skulle hälsa så höll han på rasa bakåt. Maken fångade in honom och satt ett glas vatten i handen på honom.
Jobbigt blev när alla tittade på honom när han kom ut på altanen.
Så han stegar fram till mig, kramar mig och säger: Hej, maaamma, de mobbar mig.
Hahaha
Alla smälte.
Sen drack han bara vatten i några timmar men blev fasiken inte nyktrare. Jo, han kunde hålla balansen.

Nu har jag en hel smörgåstårta kvar, en massa ostar o kex. Kanske nån öl och cider också.
Så det blir lunch till hela radhuslängan, tror jag.

Kram
 


Kommentarer
Postat av: Sandra

haha vad roligt=) Ja jag såg några studenter här igår som satt i en rondell(?!) och festade, det kan inte ha varit så mysigt och roligt tycker jag! Idga har vi mulet, trist! Kram

2008-06-06 @ 09:32:50
URL: http://sandraebba.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Hhih, jag J va lite för förfriskad.

Tur att jag gav honom vatten och ledde honom till en stol också ;)

2008-06-06 @ 10:24:46
URL: http://palmquiist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0