Uppdatering igen!

Igår skulle jag mysa i min ensamhet med lite gott i skålen och cola i glaset.
Vad händer???
Jo, jag somnar ju som vanligt.
Likabra att gå och lägga sig.
Somnar och ringer telefonen. Lilldotter är dålig!
Jaha, då får du ta dig hem, säger hennes snälla och trötta mamma.
Ja, hon kom hem så småningom och börjar kackla om en bil som haft inbrott.
Hmm, ring nån då, säger den tröttare mamman.

Hinner somna och vaknar av att hundarna börjar skälla och så höra jag ett kacklande. Aha, stordottern. Jag ber henne rasta av hundarna, men hon skulle inte vara hemma. Så försvann hon.
 
SEN fick jag sova till halv 7!


Kommentarer
Postat av: Annica

Godmorgon!

Vi har ett eget spöke här. Men han brukar inte skrämmas så som han gjorde igår kväll. Mest bara tala om att han finns...

Svensexan gick nog ganska bra. De hade vissa problem, om man så säger, med störande moment. Men jag tror det löste sig. Maken sover fortfarande så jag vet inte...Hi hi!

Hur gick det med katten?

2008-07-19 @ 09:07:51
URL: http://anja72.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0