Kväller!

Jaha, så var det redan kväller.
Jag har då städat undan, äntligen. Så är det klart för några dagar.
Jag har tagit hand om grannens katter. Nu är dom krakarna instängda till jag behagar släppa ut dom i morgon!
Dom får inte vara ute på nätterna och det är nog bäst det för den ena vill då komma hem till oss och leka. MITT I NATTEN!!
Inte så poppis bland mina katter, hundar eller mig.
Inte kul att ha krig och slagsmål i sovrummet kl. 2 på natten.

Ha en skön kväll!
Snart ramlar jag nog ner i sängen........tog en liten sommardrink här och det gör mig bara trött.
Det låter som jag är kroniskt trött men jag är nog mer vaken än dom flesta, skulle jag tro.
Kram

Kommentarer
Postat av: Annica

Lägg ut en då! Jag är nyfiken! Och jag saknar det! Ville ta det med mig hem poå en gång ju!

2008-07-19 @ 21:30:32
URL: http://anja72.blogg.se/
Postat av: Annica

PUSSSSSSSS!!!!!!!!

2008-07-19 @ 21:34:19
URL: http://anja72.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0