Hemma igen!

Nu är jag hemma från jobbet.
Alla är ju hemma nu när det är sommarlov och maken är långledig.
Så man behöver ju inte göra så mycket.
Hundarna är rastade, maten fixar maken. Idag blir det köttfärspaj. Den är god den.

På jobbet är det lite lugnare iom alla elever är borta och mestadels av personlaen har semester......
äsch, vad trist att skriva om jobbet, det struntar jag i.

Busstrejken blir inte jag drabbad av , så den är inte heller nåt att nämna.

Hmm, det är så enkelt att jag har inget att skriva om just nu.
Jag får återkomma lite senare.

Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Nettan

gud va gott det lät med köttfärspaj.

Det måste jag ta och göra någon dag !



Ha en trevlig middag - och kväll självklart !



kram

2008-07-02 @ 18:44:12
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: TT

Skönt att ha det så lyxigt!

Köttfärspaj, åh gud va gott, ring nästa gång! :D

Här i staden börjar Power Meet så man får väl äta hamburgare.

2008-07-02 @ 21:58:59
URL: http://tyratok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0