På plats!

Nu har vi varit här på vår Kick Off ett tag.
Dom andra sitter i grupper och jobbar pedagogiskt.
Jag har ingen att jobba med så jag har fixat med lite olika dokument som ska vara klara.
Men då behövde jag nätet så jag sitter solokvist på mitt rum och jobbar.
Jag hör de andra tjattra och skratta.

Men jag har bokat en liten tripp till byn här för inhandling av snacks innan middagen.
Trist om jag ska gå dit själv också.

Men sen är det middag och då blir det alltid skojigheter.
Det trista är att jag kan inte berätta om dom för er. Hihihi.

Nu ska jag göra nåt annat?! Eller.

Ha en kul kväll för det ska jag ha.
Kram

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag får veta allt sen ;)

2008-08-13 @ 17:06:06
URL: http://palmquiist.blogg.se/
Postat av: Louise

Hej Kattis!



Trevligt med kick off. Vet du nu vem som ska bli florist 2:ornas mentor? ;)



Kram

2008-08-13 @ 19:33:56
URL: http://finalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0