Hejsan svejsan!

Nu har jag hamnart här IGEN. Förstår inte att man kommer hit jämt, hihi.
Har varit ute med hundarna i 1½ timma. Träffade fler hundar och det blev lite tjaft. En hund hoppade på min gamla hund och hon blev rädd! Vilket jag inte trodde. Hon är nämligen den som hoppar på andra hundar. Men här blev hon påhoppad och springer sen till mig , méd svansen mellan benen, och gömmer sig.
Den andra hunden hoppade på min andra hund lite senare, fast de hade lekt tillsammans ett bra tag.
Det var inget allvarligt, det var bara lite lustigt.

Nu ska jag göra mig i ordning för vi ska hjälpa syrran med en dator.
Hihihi.

Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: anne

Liv i luckan med djur nästan jämt!

Hälsa syrran!

2008-08-04 @ 12:09:49
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0