Väder för grillning!

Så var det Valborg igen!

Stora dottern har bjudit hem ett gäng kompisar på grillning!
Ja, de ska ha knytis men allt ska ju lagas här.
Och vi har inga utemöbkler då de var så äckliga efter 7 säsonger.
De nya möblerna hade tagit slut och det hade inte kommit in nytt fast de lovade i affären att det alltid fanns på lager.
Vi får nog låna i lokalen.

Men frågan är; var ska vi i resten av familjen ta vägen?
Om vi frågar snällt kanske vi kan få ett litet hörn av grillen och grilla nån korvsnutt eller så?

I morse när jag gick upp så upptäcker jag att det är inte en "onge" hemma.
Den lilla vet jag vart hon tog vägen men den stora var ju på väg att sova när jag gick och la mig.  Och nu är hon borta men har lagt en lapp dör det står att "hon drar ut en stund!"
Känns som en låååång stund.
Men jag är ju bara mamma så vad vet jag?!

Ha en toppenvalborg!

Kommentarer
Postat av: Annsingen

Haha men är de inte typiskt tonåringar!

ni får väll ta med er en engångsgrill maken och du och ett tält och mysa till i skogen inatt!:))

2008-04-30 @ 06:40:46
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: jayne

OJ... tonåringar som går upp tidigt?? FINNS det?? ha ha ha... Hoppas du får en lite grillplats att grilla på!! Och att ni får det trevligt!

2008-04-30 @ 07:01:09
URL: http://jayne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0