Städdag? Slappardag?

Godmorgon på er!

Här råder lugnet och man kan ju inte tro att det var dårhus här igår.
Fast det blev snabbt lugnt igår.
Rebecca gick och kollade på film, jag gick och la mig och kolla tv och stora dottern tog de kvarvarande gänget och drog ut.
Så när maken kom hem så var det väldigt tyst hemma.
Berättade för stora dottern att hon aldrig nämnts med namn i min blogg, tror jag, och hon blev nog lite förvånad.
Hon heter Mikaela. Nu har även den stora dottern ett namn. ;-)

Ja, just det! Ska jag städa idag eller slappa??
Jag har redan städat det mesta, ska bara dammsuga huset och plocka bort lite kläder som jag lägger framme jämt. Så snart är det riktigt snyggt hemma.
Så jag hinner slappa också.
Och jag har redan ätit frukost. Jag var tidigt uppe.

Nu ska jag svara på alla kommentarer jag fick igår kväll från nattugglorna.

Ha en skön lördag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0