Restaurangbesök!

Hallå!

Min kära familj kommer att ta ut mig på restaurang.
Jag ska få en födelsedagsmiddag!
Jag fick även en shoppingtur i en  NY pärlbutik. Det ska bli väldigt spännande.

Jag berättade för LÄÄÄNGE sen om min gamla arbetskamrat som jag kallade Punchpralin när hon gjorde tokiga saker. Ja, det hände inte allt för ofta ska jag villigt erkänna.
Jag har nu lurat hit henne till Bloggträsket.
Och hon är INTE glad på mig för det.
Hon påstår att hon har inte tid med annat. Där ljög jag lite. 
Men vi kan säga att hon tycker det är kul iaf.
Så jag välkomnar Lojsan till Bloggträsket. 

Nu ropar min familj på mig, jag ska ut och äta, trala la la!

Ha en riktigt trevlig fredagskväll!

Kram alla!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hoppas att du har det gött.
Säljer du dina smycken du gör?? Jag älskar att köpa halsband. Visar du dem nånstans?
Ha det fint

2008-04-11 @ 20:01:25
URL: http://www.treamigos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0