Läsglasögon!

Ja, det har man ju haft ett tag nu.
Kom ihåg när jag satt på jobbet och skröt över hur bra syn jag hade.
Hahahah, vänta till du har passerat 40, då kommer du behöva glasögon, skrattade alla.
Nej, nej, inte jag....kommer alltid att se bra. Mina ögon förstår inget annat.
Jo, tjena!
Jag kom nåt år förbi 40 och sen var det kört.

Nu var jag och testade nya glasögon för jag får terminalglasögon genom jobbet.
Och som den person jag är så blev det LILA glasögon. :-)
Men nu slipper jag ha senilsnöre på för de blir PROGRESSIVA! Hmm, det lät ju inte bättre.

I morgon är det fredag....ifall nån missat det så påminde jag bara.
Har en hel del på jobbet men när man jobbar med människor kan man inte riktigt styra dagarna i detalj.
Så jag hinner det jag hinner.

Nu är nog maten klar.
Det blir fläskfilé i currysås med banan i. Och ris till det.
Och makens goda sallad.

Ha en riktigt trevlig kväll. Det ska jag ha.....räknar jag med.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: paintedlove

ha en bra kväll!

2008-04-03 @ 18:24:13
URL: http://panintedlove.blogg.se
Postat av: TT

Meeeh! Inte fick vi välja LILA terminalglasögon, nu är jag avundsjuk så det förslår här, min favorit-älsklings bästa färg!! :o)

2008-04-03 @ 23:18:24
URL: http://tyratok.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0