Kändisar?!

Godmorgon alla pigga, glada och trevliga människor!

När jag skriver pigga så kommer jag på att ni aldrig fick veta vilka fler kändisar jag såg på Gotland.

Sista timmarna vi var på ön så satt vi och fikade ute på Stora torget och då sätter sig två motorcykel"killar" bredvid oss.
Vi tyckte att vi kände igen den ena men var lite osäkra då han såg ganska sliten ut.
Men det visade sig vara Gotlands och nästan hela Sveriges Pigge.
HAN började prata med oss, men samtalet dog ganska snabbt ut då alla var så trötta.

Fast de bästa jag har träffat är ju Olof Palme och Tage Erlander. Flera gånger faktiskt.
En gång snodde Palme min stol. Det var en himla tur att jag inte satt på den, hihi.
 
So long!

Kommentarer
Postat av: Annsingen

Hahah ja tänk att ha haft Palme i knät! Det hade varit en merit det:))

2008-04-30 @ 06:29:38
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Lojsan

Jag och M såg också en kändis när vi var på Gotland. Eller på båten hem var det ju faktiskt. Hela sveriges Mojje. Jaja du kanske inte vet vem det är men har man sett på barnprogram de senaste åren så vet man. M blev jättegenerad, ville titta men ändå inte :-)

Kram

2008-04-30 @ 09:56:23
URL: http://lojsan1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0