Härliga söndag!

Godmorgon på er alla!
Idag skiner solen och jag ikapp.

Har sovit som en prinsessa inatt, inte vaknat av nåt.
...........Hmmm, dotter kommer hem NU!!! Den lilla....hmmm. Återkommer om detta.

Vaknade kl 7, vilket är väldigt sent för mig.
Hundprommis och när jag kommer hem så har maken vaknat och gjort frukost till mig.
GULDMAKE.
Han ska få ett eget inlägg.

Idag bjuder dagen som följer: ähhhh...
Jo, jag ska göra nya naglar, foto kommer sen. SÅKLART!!!!
Sen ska det väl bli vårfint omkring huset.
Olja altan och så.

Ha en underbar söndag!


Kommentarer
Postat av: Annsingen

Hahaha! Jasså dottern kom nu hon...jojo!

2008-04-20 @ 08:42:26
URL: http://lillanslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0