Gotlandsresa del 2.

Vi åkte med färjan från Nynäshamn kl. 11.
Lite trist resa på 3,5 timme. Vi spelade kort, käkade, löste korsord och läste tidningar.

Huset låg jättefint vid Södertorg. Detta säger mig, fortfarande, ingenting.
Det är ett litet torg med en grill, och två restauranger och en kiosk. Inget avv dessa ställen besökte vi.

Vi startade med systembolaget och handlade vad vi trodde vi skulle göra av med.
Jag kan säga att det mesta fick vi ta med oss hem igen.
Vi hann inte sitta hemma och mysa med ett glas vin i handen många minuter.

Vi strosade lite i Visby på eftermiddagen och hittade en mysig restaurang som vi valde för kvällen.
Det blev lammfilé den middagen. Mmmm, gott!
Jag äter nästan alltid lamm när jag är ute.

Vi konstaterade att vi vad VÄLDIGT trötta efter dagens resa så vi somnade, ovaggade, kl. 21.30-22!!!!

Kommentarer
Postat av: Annsingen

Låter som en bra resa! Japp den tidningen får du köpa.Jag är också med.))

2008-04-27 @ 08:08:21
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: IK

Mer blogginlägg åt folket, dock strejkade vår blogg som tusan igår varav det icke fullt så frenetiska bloggandet.

2008-04-27 @ 08:13:01
URL: http://ironinsforkampar.blogg.se/
Postat av: Annica

Det är lugnt!
Jag har lite att göra jag med. Du vet. Det är en liten "gammelmoster" som firar sin födelsedag idag. Fast den inte är förrens om ett tag. Så det är lite att trixa med inför det. *L*

2008-04-27 @ 08:32:27
URL: http://anja72.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0