Vem passar?

Godmorgon! Sitter just nu och tittar på en liten hund som försöker planka😂. Två gånger försökte han men det kom ingen som han kunde ta rygg på. 😀 I våras sökte jag ett jobb som skulle passa perfekt för mig. Jag har alla kvalifikationer för det jobbet. Igår så fick jag mail att alla var klara och de tackade för visat intresse. Inte ens en intervju. En person som jobbar på det stället tror att det blev bara internt tillsättande. Ja, för att jag inte kom på intervju är skumt. Då undrar jag vad dom ville ha. Vet att det låter kaxigt men det är sant.😜 En gång ringde ett företag och ville jag skulle söka jobb hos dom. Så de skrev jobbannonser efter mina meriter. När man läser den sökningen så skrattar man för ingen kunde ha så udda kvalifikationer. Man skulle kunna ett visst datasystem, ha gått vissa kurser samt kunna utbilda i olika kurser. Kunde lika bra stått mitt namn på annonsen. Må gott! K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0