Money, money, money???

Hej!

Pengamadamen kom med nya bud igen och nu blev jag lite sur. Så jag mailade henne om allt som hänt sen jag pratade med henne första gången.
Här kommer det som hänt så förstår ni om jag är lite sur.
Detta skickade jag till henne: 

"Vill bara redogöra för vad som hänt sen VI pratade första gången.
Då har M. redan hört detta flera gånger.
- Jag ringde dig den 19 sep.
- Du skulle komma med pengar den 20:e.
- Sen skulle du komma den 21 och lämna pengar.
- Den 22 skulle du föra över pengar direkt från ett säkert konto.
- Det fixade du inte förrän den 23:e.
- Det kom ett underlag att pengarna skulle sitta på mitt konto den 27:e.
- Den 28:e så kom det nya bud att inom 48 timmar kommer det pengar.
- Lagom tills den tidsfristen går ut så  kommer nya bud att ska pengarna komma om 1-3 bankdagar.
?????????"

 Fatta att jag blir less!
Och stackars dottern som väntat i 11 veckor.

 


Kommentarer
Postat av: anne

Anmäl henne.

2010-09-30 @ 21:18:22
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0