Ojsan!?

Vad hände här igår eftersom det var dubbelt så många som var inne på min blogg och kollade??
Vad har jag missat?

Jag var ledig i helgen, sååå skönt. Vi gjorde bara lite småsaker hemma som att fixa upp en ny garderob, jag städa två av mina garderober. Hihihi.
Ja, sen var det inte mycket mer.

Igår jobbade jag och kommer göra så idag med. 14-22.30
Nu har alla kommit tillbaka från semestrar så det är mycket personal på plats.
Så jag kunde sitta på kontoret och jobba med alla mina papper och ALLA 800 st mail som jag bara har ögnat igenom.

Om två veckor ska jag gå på en 4 dagarskurs och sen lär jag få sitta vid datorn resten av min jobbtid.
Har ju klarat mig ganska bra hittills men nu slipper jag inte undan längre.
Men jag kan inte kalla mig stationschef om jag inte kan planeringsprogrammet.

Nu ska jag skutta iväg till vårdcentralen för att få vaccin inför resan.
En resa til Thailand om två månader.
Tjo

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0