Godmorgon!

En lite molnig lördag.

Fick svar på lungröntgen igår och det var "inga förändringar".
Läkaren ska visst ha uppföljning på mig i början på nästa vecka, sa sköterskan. Det var ju inte så att läkaren ringde och berättade svaret för mig utan jag fick ringa själv.
Samma sak för Rebecca som också hade lämnat prover i veckan.

Garderoben klar?? Näää....inte riktigt.
Jo, förresten. Det fattas bara en lampa där och sen måste jag slänga alla kläder som ligger utanför.

Vet inte vad dagen bjuder på idag.

Vad ska ni roa er med???

Kram

Kommentarer
Postat av: anneli

God morgon...ja dagens projekt kanske liknar ditt då vissa delar av familjen ska spika tyg på väggarna i vad som ska bli flickornas walk-in-closett...annars inte så mycket hoppas jag fast trädgårdsmöblerna borde in, ved sågas osv...:) Kram

2010-09-25 @ 09:05:01
URL: http://frykmalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0