Tisdag!

Har en ledig dag.
Och då har jag roat mig med:
- fixat min ögonmedicin
- fixat recept till glasögon
- shoppat loss på Apoteket
- vilat i soffan
- fikat hos grannen
- varit ute med hundarna några gånger
- lagat mat till matlådor samt middag till mig
- klippt hundarna klor
- fixat mina fötter
- bråkat lite med "pengamadamen". Jag vann!!
- suttit vid datorn
- diskat

Nu ska jag kolla på Navy CSI.

Imorrn blir det nagelfix, IKEA, hårfix samt färgning av ögonfransar o bryn.

Ha en skön kväll!

KRAM 

Kommentarer
Postat av: Nettan

Du har verkligen hunnit med på din lediga dag !



Men det var ju både "sköna" och nyttiga saker så jag förstår att du är nöjd med din dag !



Hoppas du får en riktigt bra dag imorgon också !



kramiz

2010-11-23 @ 21:58:45
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: anne

Var det dina eller hundarnas fötter som blev ompysslade? :)

2010-11-23 @ 22:14:42
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0