Glädjens Dag!

Ja, det är fredag och man är ledig hela helgen. Fast jag har varit "ledig" sen igår. Gick av mitt nattpass kl 6.30 och sen skulle man hem och sova. Det blev tre timmars sömn! Och samma sak dagen innan, då blev det 4 timmars sömn.

Iaf, idag så är det en tripp till tandis som gäller. Ett litet hål ska lagas.

Och som alla fredagar så kommer jag vara förbannad på "pengamadamen" för det inte kommit några pengar denna veckan heller.
Det skulle vara överfört till i tisdags. Tomt på mitt konto.......frågar varför det inte finns några pengar. Åh,m konstigt, men min mamma fick. Men i samma sekunde så säger hon att hon skickar ett bud.
Visserligen jobbar han natt som taxichaufför. Men det passa mig utmärkt då jag också skulle jobba natt.
Men inte hörde denna taxisnubbe av sig.
Till saken hör att madamen med familj är "dödssjuka" och har varit på akuten.
Men iaf, det kom inga pengar men taxi och hon ville inte tjata på honom. Men har har massa pengar på sig, som ska levereras. Sen undrar jag hur i hela friden har han fått dom??? HAr han fått gått in på hennes konto? Fått bankomatkortet?? Måste hon ju sakna då.
Nope, tror det är lögn det med.
Jag skrev till henne igår att jag "var förbannat trött på alla lögner och undanflykter"
Då menade hon på att hon skulle inte SMS med mig om inte det var sant allt hon sagt.
SUCK!!

Ja, det har tillkommit en obotlig sjukdom också. Plus lite annat smått och gott i hennes historier.

Annars är det bara fin här.
Har jobbat två nätter, men det var inget för mig. Sov så otroligt dåligt.
Hörde att det är inte alla människor som är skapta för att jobba natt. Så är det säkert för mig, hihihi.
Det var inte tråkigt att jobba natt, definitivt inte.

Imorrn kommer dom vännerna som jag parade ihop förra sommaren. Japp, dom trivs ihop och tackar mig varje vecka. Då i tanken, för dom ringer inte och säger det. Hihihi

Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Annica

Vilken jäkla kärring! Det lär aldrig dyka upp några pengar.

Kommer säkert åka tåg nästa gång jag ska ner. Läs min lilla berättelse så förstår du. Och du kanske tom kan få ett gott skratt på min bekostnad. Men det bjuder jag på!

KRAM!

2010-11-12 @ 16:08:05
URL: http://afroditeskrypin.blogg.se/
Postat av: Ninni

SUCK..inga pengar. Vad är det för pengar egentligen..har nog inte förstått hela historien?



Ha en skööön söndag, kramen

2010-11-14 @ 12:09:14
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Marie-Louise

Men suck vad är det med denna pengamadam. Dags att anmäla snart kanske, det var väl ett bra tag sedan som ni skulle få era pengar.

Jag måste hålla med Ninni, vad är det för pengar egentligen?Och varför har ni inte fått dom? /Kram

2010-11-16 @ 23:10:19
URL: http://madredetres.blogg.se/
Postat av: Ninni

Men oj stackars din dotter..jobbat hårt och sen inga pengar.

Går det inte att polisanmäla??



Ha en fin dag..vem vet pengarna kanske kommer idag, kramen

2010-11-17 @ 06:37:17
URL: http://ninni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0