Onsdag!

Tjoho!

Antligen sol! Varme har vi anda.

Sa idag har vi legat pa stranden I 6 tim. Alltsa, vi ar bruuuuna idag. Nastan branda.

Sen fick jag en huvudvark som hette duga sa jag ramlade ihop I sangen och sov nan timma. Sen var jag okej for middagen. 

Idag blev det middag pa nyoppnade Café Opera. God mat men lite dyrt. Jag bestallde en latte, efter maten, och fick en Irish Coffee. Hihihi

 

Igar var vi och kollade I Phuket Town men det var inget kul sa vi akte till en stor smyckesbutik. Fick personal shopper. :D

Hittade en ring och ett halsband.  Vem vet, ar det daligt vader imorrn sa kanske dom far ett nytt besok imorrn. :D

 

Nu kacklas det sa mycketrunt mig att jag slutar skriva for nu. 

Aterkommer en annan  dag.

 

KRAM

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0